9 תשובות
על איזו התנהגות אתה מדבר? באמת שואלת כי אני רואה שהיחידה שלא יצאה בסדר פה זו היא
שואל השאלה:
ההתנהגות הערסית שלהם, ההתנהגות המגעילה שלהם והלא מוסרית
אתה פשוט אמרת אותו דבר רק במילים שונות ולא ענית על השאלה שלי
לא ככה יוצרים דיון ולכן לא רואה סיבה להמשיך לענות^^
היא יצאה לא בסדר וגם הם לא יצאו בסדר
התמונה הכללית זה שהם היו חרמנים והיא הייתה שרמוטה וזה מסתדר מושלם
לא אומרת שאורגיה זה נורמלי אבל אין בעיה שגבר ישתתף בכזאת אלא יש בעיה שבחורה תסכים לזה^^^
שואל השאלה:
חוץ מזה צילום זה גם פלילי, אני לא מבין למה לא עשו שום דבר בגלל זה
שואל השאלה:
כן אבל זה לא מצדיק את ההתנהגות שלהם.
הם קראו לה שרמוטה
עזוב את זה שזה משהו שבדרכ אומרים באקטים כאלה בשביל האווירה נקרא לזה
זה באמת הגיע לה להיקרא ככה
בחורה שהיא לא שרמוטה לא עושה דברים כאלה עם 12 גברים שהיא לא מכירה
ושצילמו היא בטח ידעה את זה כי ראיתי את הסירטונים והיא ראתה באחד מהם שיש צילום
"כל הבריטיות שרמוטות" לא נשמע לי כל כך הגיוני לומר, בטח לא למישהי שגם לא מבינה את השפה שלך. הסגנון שלהם היה אלים במידה מסוימת ורעיל, וכוון בעיקר אליהם כדי לעודד את האווירה הדפוקה הזו.
מדהים אותי שכולם רואים אותם כ"חפים ופשע" וילדים טובים, כשהם הלכו כולם להיות על אישה אחת. לא יודעת למה, זה לא מרגיש לי כוחות וככ נכון (אין לי משהו נגד מין מרובה משתתפים אבל בחייאת)
פרסום הצילומים היה בלי הסכמתה. זו עובדה. הבחורים ידעו שזה היה לא בסדר, ולכן במהלך החקירה הכחישו את קיומם (ואף מחקו הרבה).
אנונימית