5 תשובות
זה תינוקת
מה הבעיה
מה הבעיה
אוי
אבל עדיף לא להעיר
כנראה לה לא היה בעיה..
אבל עדיף לא להעיר
כנראה לה לא היה בעיה..
אנונימית
לא
שואל השאלה:
לא יודעת לא נעים לי בשבילה
לא יודעת לא נעים לי בשבילה
אנונימית
לא היא פחות משנה
באותו הנושא: