התחברות
הרשמה
הטלפון שלי תקוע על מצב אוזניות שכאילו זה מראה שזה מחובר לאוזניות( והוא לא) גם לא משמיע צלילים בכלל...
ניסיתי להוציא ולהכניס לאוזניות , לכבות ולהדליק.. מה אני עושה?
30 ביולי 2019, 18:16
טלפון
סאונד
אוזניות
שמיעה
האזנה
2 תשובות
תכניסי מטען , אם לא עובד לכי לתיקון
ח
חודי חוד
שואל השאלה:
יש לי שיומי^
אנונימית
באותו הנושא:
כשאני שומע מוזיקה בטלפון עם אוזניות זה ממש חלש, זה בגלל הטלפון או בגלל האוזניות?
הטלפון שלי לא קולט אוזניות והן עובדות בטלפון אחר מה לעשות?
זה ממש רע אם אני הולכת להרדם עם אוזניות שמחוברות לטלפון כל הלילה? כאילו הטלפון נשאר דלוק לא ממש לידי על מצב טיסה...
עד כמה אני נאחס מאחד ועד האוזניות נשברו לי בתוך הטלפון?
וואט הטלפון שלי פועל כאילו הוא מחובר לאוזניות והוא לא
אם אני שם את הטלפון שלי במטען כל כיפור ושם שירים שמתנגנים לבד על אוזניות, ואז נגיד בלילה אני שם את האוזניות (האוזניות כבר יהיו מחוברים לטלפון ) זה יחשב שהדלקתי חשמל?
חיברתי אוזניות לטלפון, הטלפון קולט את האוזניות אבל לא שומעים כלום. זה אייפון 5s מישהו יודע למה לא שומעים?
מסוכן אם אני אטעין את הטלפון ובאותו הזמן אשמע מוזיקה עם אוזניות?
הטלפון שלי מראה שהוא על אוזניה והוא לא על אוזניה ולא שומעים כולם מה לעשותת
יש דבר כזה אורגן שיש בו מקום בשביל לתקוע אוזניות, כדי שאם אנגן אז לא אפריע לאף אחד ורק אני אשמע באוזניות?
רק אני מסתובבת עם האוזניות של הטלפון?