אני מרגישה שהוא כבר לא כמו פעם. שהוא השתנה ומרוכז בעצמו ואני מתגעגעת חמי שהוא היה בטירוף. הוא היה הכי מדהים בעולם וכל הריבים שהיו לנו שינו אותו . מי שהוא עכשיו לא עושה לי טוב. אני מרגישה לא טוב בקשר הזה כבר אבל אני לא מסוגלת בכלל להפרד ממנו הוא אהבת חיי