אני בקטע של מישהו וגיליתי שהוא עומד לספר לי שהוא בקטע שלי אבל אני לא רוצה אותו בתור חבר כי אני יודעת שזה לא יהיה אמיתי
זה נראה לכם הגיוני קצת? ובגלל שבסטיפס אם אני לא יגיד אז כנראה שלא יענו לי על השאלה אני בת 16 לא לא עברתי פרידה קשה כן היה לי חבר לפני וגיליתי אתזה שהיינו עם כמה חברים במסעדה אז שמעתי אותו ואת חבר שלו מדברים בצד דיברו חזק מידי