5 תשובות
מגלגלים אותו ושמים גומייה או ששמים אותו בתוך קופסא בצורת גליל.
מגלגלים לכמו קופסה גלילית כזו, סוגרים טוב עם דבק הולכים לדואר שמים על זה את הכתובת ושולחים
שואל השאלה:
זה לא יותר נוח לשלוח מעטפה גדולה?
זה לא יותר נוח לשלוח מעטפה גדולה?
אנונימית
זה יתקמט.
שואל השאלה:
חשבתי אולי בגליל עבה ופצפצים
חשבתי אולי בגליל עבה ופצפצים
אנונימית
באותו הנושא: