2 תשובות
אל תוותרי!
ההפך, זו הזדמנות מצוינת לעשות לבד כי ככה מתרכזים באימונים ולא בסתם שטויות, וככה התוצאות באות יותר.
במכון כושר כולם מתרכזים בעצמם ובמה שהם צריכים לעשות.
ההפך, זו הזדמנות מצוינת לעשות לבד כי ככה מתרכזים באימונים ולא בסתם שטויות, וככה התוצאות באות יותר.
במכון כושר כולם מתרכזים בעצמם ובמה שהם צריכים לעשות.
שואל השאלה:
אני לא רוצה לבד, פשוט מה לכתוב לה על זה שזה לא היה יפה מצידה לדפוק אותי שוב..
אני לא רוצה לבד, פשוט מה לכתוב לה על זה שזה לא היה יפה מצידה לדפוק אותי שוב..
אנונימית
באותו הנושא: