10 תשובות
כן אפילו שאין הרבה
אין לי שיער בחזה וגם אם כן אני לא הייתי רוצה זיפים
לא מעדיפה לגלח.
פשוט עושה שעווה למרות שאין לי הגבה
פשוט עושה שעווה למרות שאין לי הגבה
לא
לא
לא
בשביל מה לעשות את זה?!
בשביל מה לעשות את זה?!
לא
למה שיהיו לי.. שיערות.. בחזה? .-.
למה שיהיו לי.. שיערות.. בחזה? .-.
אני בחיים לא מגלחת בחזה אבל לפעמים מוציאה עם פינצטה
אנונימית
באותו הנושא: