6 תשובות
וואיי כיף לה תהנו!!
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה אני עשיתי שולחן ממתקים לאחותי הפתעה ליום הולדת והיא ממש אהבה את העוגה:)
תודה לכל מי שענה אני עשיתי שולחן ממתקים לאחותי הפתעה ליום הולדת והיא ממש אהבה את העוגה:)
❤❤
שימי אבקת אפייה וקמח רגיל, לא הרבה.
אבקת אפייה זה טוב שימי מעט כי זה כמות קטנה
שואל השאלה:
תודהה❤
תודהה❤
באותו הנושא: