4 תשובות
ממש לא, זה בסדר גמור
וואו, איזה קרינג'.
לדעתי זה סתם מיותר לחגוג את השיט הזה.
לדעתי זה סתם מיותר לחגוג את השיט הזה.
לא תחגגו שתיהיו יחד.
מזל טוב❤
מזל טוב❤
באותו הנושא: