4 תשובות
כן
Oka
כן
שואל השאלה:
ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח
נו אז בגלל שזה רק סנדוויץ אני לא יודעת אוף
אנונימית
כל יום שבו את 'מרמה' ("cheat day") הוא יום שאת עושה בו יותר נזק ממה שהדיאטה יכולה לעזור... אם את צריכה תעשי את זה:
(אני יוצא מתוך נקודת הנחה שאת בדיאטה של אלימינציה)
אם אסור לך שומנים, בצ'יט דאיי תאכלי שומנים טובים (אבוקדו, אגוזים, שמן זית, בשר...)
אם אסור לך פחמימות, בצ'יט דאיי תאכלי פחמימות טובות (שיבולת שועל, פירות, ירקות, ממתיקים כמו דבש, סילאן ומייפל טבעי...)
ברגע שאת אוכלת משהו עם שומן מעובד או סוכר מעובד, את מכניסה לגוף רעל לכל דבר, ואז יש לו שני מנגנוני התגוננות -
1. הוא כולא את הרעל בתוך שומן;
2. הוא נותן לכבד להתמודד עם הרעל, וכך נגרם נזק חמור עוד יותר למטבוליזם שלך, שבתוכו גורם בעצמו להשמנה.


אם למרות זאת את לא יכולה לשלוט בעצמך, תאכלי רעלים כמו שוקולד פעם בשבועיים-שלושה, ואחרי זה תאכלי ספירולינה וכלורלה (אצות מיקרוסקופיות שעוזרות לגוף לנקות רעלים ובאופן כללי יכולות לעזור לך עם הדיאטה. מצרף קישורים לערכים עליהן בויקיפדיה)

ספירולינה:https://he.wikipedia.org/wiki/%d7%a1%d7%a4%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%a0%d7%94?wprov=sfla1
כלורלה: https://he.wikipedia.org/wiki/%d7%9b%d7%9c%d7%95%d7%a8%d7%9c%d7%94?wprov=sfla1

המלצה שלי, בארץ מאוד יקר. תקני מאתר שנקרא iherb