12 תשובות
ממש אבל
איכס מה מתוק מדיי
אם אתה עושה את זה אתה מגניב רצח יואו
אני אוהבת בחורים רעים;))))))
נחשב בן אדם ללא בלוטות טעם בלשון
חי על הקצה
עשיתי את זה פעם עם חברה.. מיותר לציין שההשפעה של זה גרמה לנו לנעול את עצמנו במחסן שבבית שלה ולזרוק את המפתח

היה כיף סך הכל.. בא לי ויטמינצ'יק
אתה נחשב מישהו עם טעם גרועע
אתה נחשב חולה סכרת מעכשיו
כמו בר משמש
אתה נחשב מגעיל וכן קשוח
מאוד קשוח
איכ אוי