5 תשובות
תיקחי מחט תשרפי אותה תקני דיו או תשתמשי בדיו של עט ותתקעי את המחט בעור אבל ממש בקטנה אבל עדיף לך להזמין מכונה ולעשות לעצמך גם אני עשיתי את זה
מחטאים מחט באלכוהול, כפפות חד פעמיות (חובה), אל תשתמשי בדיו של עט כי זה מסרטן, אז תקני דיו של קעקועים, ופשוט לדקור לפי הדוגמא שאת רוצה, רצוי לחזור על כל קו כמה פעמים.
מאוד מאוד מאוד לא ממליץ. את לא מקעקעת ולכן את לא יכולה לדעת כמה עמוק צריך להכנס עם המחט ואת יכולה לעשות לעצמך נזק.
כמובן שזה גם לא שיא הסטירליות ואת יכולה לחטוף זיהום.
את רוצה קעקוע קטן? לכי למקעקע מקצועי, יש מקעקעים שמתעסקים גם בstick n poke אם את מתעקשת על הסגנון...
ולקנות מכונה זו השטות הכי גדולה שאת יכולה לעשות, כמו שכבר אמרתי אין לך את הידע בקיעקוע ואת יכולה להכנס עמוק מידי עם המחט וזה יצור לך צלקות שלא יחלימו לעולם ואפילו עלולה לחטוף זיהומים.
בהצלחה
שואל השאלה:
את במקרה יודעת איפה קונים את הדיו?^^
אתה* ואני מניח שיש סטודיואים שמוכרים... נסי לברר בגוגל
שואל השאלה:
תודה וסליחה אופס