התחברות הרשמה

טעמתם פעם שוגי אוראו? טעים?

30 ביולי 2019, 00:31
מאפיםאוכלOreoמתכוניםטעמים    
2 תשובות
לא
ג
גסייי
לא אהבתי
א
אנונימיתּ
באותו הנושא:
טעמתם פעם בייקון? האם זה טעים?
טעמתם עוגת אוראו? זה טעים?
טעמתם כבר את הגלידת אוראו החדשה? היא טעימה?
טעמתם את דגני הבוקר של אוראו? איך הטעם?
טעמתם גבינה צהובה טבעונית? אימלה זה כזה טעיםם
טעמתם אוכל עיראקי ופרסי אם כן של מי יותר טעים?
טעמתם פעם מילשייק אוראו??
טעמתם פעם פודינג אורז? זה טעים?
זה טעים הגלידה והקורנפלקס בטעם אוראו?
פעם טעמתם סמים? זה מאוד טעים?
טעמתם פעם מוצ'י? טעים?