התחברות
הרשמה
מישהי פעם עשתה שק קמח לחבר שלה , או הרימה אותו?
29 ביולי 2019, 23:48
שק קמח
3 תשובות
אני לא
I
Irreplaceable
אני לא חושבת שזה נורמטיבי
.
.Toxic
זה נורמטיבי בהחלט זה כמו שבת עושה לבת ובן לבן או בן לבת אז אפשר גם בת לבן מה הבעיה בזה
ה
ה'גוקר
באותו הנושא:
מה יותר מביך, שאחותי הרימה אותי או ילדה מהכיתה?
חברה שלי הרימה עלי ידיים! מה לעשות?
מישהי שגם עשתה את זה ויכולה לעודד אותי?
חברה שלי ואני מצאנו פיילוט על הרצפה והיא הרימה אותו ולקחה אותו לעצמה, הקטע הוא שיש לה 3 כאלה באותו הצבע שהיא מצאה
חברה שלי הרימה עלי יד הרגע
מישהי תיקנה אותי בכתיבה וזה ממש עצבן אותי כי היא עשתה את זה כדאי להציק לי
מישהי עשתה החלקה אורגנית או מכירה מישהי שעשתה
דיברתי עם מישהי בוואצאפ והיא פשוט חסמה אותי, למה היא עשתה את זה?
מה תחשבו על מישהי בת 13 שעשתה לחבר שלה ביד?
מישהי עשתה החלקה אורגנית והיא מרוצה? או חברה שלה עשתה
אם נגיד מישהי הלכה לחדר כושר והרימה משקולות ועשתה תרגילי BURPEE, ואחרי כמה שעות...