13 תשובות
רבת עם אמא שלך
זה שאת משקרת לו שקרה באסה זה באסה (:
אולי חיפשת משהו ולא מצאת בבית (שוקולד לדוגמה)
את מחפשת תצומת לב של מישהו דרך התמסכנות לא אמיתית? לא בקטע רע, רציני שואלת

לאלא אתם לא נורמלים מי שמביא לה טיפים לזה.
הטיפ היחיד הוא תמצאי נושאי שיחה ותלמדי לדבר כמו בן אדם בוגר ולא תוך כדי לשחק ברגש של מישהו שירחם עליך שיגלה אמפתיה כלפייך, אלה אם זה אמיתי ואז זה בסדר, במכוון זה נוראי בעיני.

זאת התשובה הכי אמיתית שתקבלי ובאמת שהשקעתי בתשובה הזאת כי אני לא סובלת שאנשים מתמסכנים סתם

מינוסים בכיף מה לעשות שהאמת קצת כואבת? תחשבו מה היה קורה אם מישהו היה בוכה לכם שקורה לו איזה משהו והייתם עוזרים לו במקום לטפל בעניינים דחופים שלכם ובסוף הייתם מגלים שהוא חירטט אתכם בשביל צומי
נזכרת במשהו רע שקרה לך
אבל משהו שבאמת קרה לך
נשבר לך חפץ
איבדת חפץ
רבת עם מישהו
נמחק לך המשתמש
ת...תקעת את הזרת ב..בשולחן! *רעד רעד*
וואו. זה ממש לא בסדר. אם את לא יכולה להיות כנה איתו? אל תצפי לאמון בין שניכם בעתיד תהיי כנה כי זה לא יפה. זה לשחק לו ברגשות. ולהתנהג כאילו הוא בובה שהוא צריך לנחם אותך עם מקרה לא אמיתי. יש מצב שעכשיו יש לו משהו יותר דחוף לעשות והוא מקדיש את הזמן שלו אלייך
ליל נאס אקס שבר את שיא הכל הזמנים של שיר שנשאר במספר 1 הכי הרבה זמן(17 שבועות)

ואז תגידי שאת מעריצה של מאריה
עזבי את מה שאמרו לך
אנשים שלא נקלעו לסיטואציה לא יכולים להבין וכן גם לי יצא לומר שקרה לי משהו ולווא דווקא קרה
תגידי שרבתי עם אמא או חברה
את לא בסדר. הבן אדם ידאג לך. ואם את משקרת לו? את צבועה. ברצינות. אני באמת מקווה שאתם לא יוצאים או משהו כי מערכת יחסים בנויה קודם כל על אמון וכנות. ואת צריכה להתחשב בו ולא רק באוי באלי לשקר עדיף שתהיי כנה. מאשר שיגלה את זה
איך היית מרגישה אם היו משקרים לך ככה והיית מגלה? את גם רוצה שקר שממש יגרום לו לדאוג תחשבי שאת תדאגי למישהו לחינם
זה לא פייר כלפיו
אנונימית
רבת עם בן אדם שאת אוהבת
בן אדם שאת אוהבת איכזב אותך וביטל לך ברגע האחרון או משהו כזנ
שואל השאלה:
ואי אזה ילדיפ מעצבנים ןאי כולה ביקשתי מקרהו התחילו לעשות לי פה ניתוח אופי יכלה תתקדמו
אנונימית
באותו הנושא: