5 תשובות
אלוהי עליי...
אנונימי
שואל השאלה:
לא כל הילדים באים עם ההורים ביום הראשון שלהם?
חח כאילו יש כאלה שבאים בלי?
אנונימית
קצת. תביאי רק הורה אחד
אני לא חושבת שהייתי מתפדחת בתכלס מי יראה את זה? ומין הסתם הם באו לעזור לך
אני חושבת על סיטואציה כזאת ולא הייתי חושבת על זאתי שנכנסת לחדר עם ההורים שלה פדחני ביחוד עם היא חדשה כל עוד היא לא נכנסת לכיתה עם ההורים .