2 תשובות
קודם כל,
נכון, זה ממש מעצבן..
אבל יכול להיות שהנהג לא שם לב..
נכון, זה ממש מעצבן..
אבל יכול להיות שהנהג לא שם לב..
אנונימית
ביסודי, חיכיתי 40 דקות לאוטובוס כי האוטובוס הראשון החליט לא להגיע(אמור להגיע כל 20 דקות) ואז כשהגיע האוטובוס הנהג פתח לנו את הדלת (הייתי שם עם עוד 20 ילדים בערך וזה היה אוטובוס ציבורי, לא תלמידים) וסימן לנו עם האצבע "לא" ואז כשבאנו לעלות הוא סגר את הדלת והמשיך לנסוע, הייתה ילדה אחת שהוא כמעט סגר עליה את הדלת.
אנונימית
באותו הנושא: