5 תשובות
להתאפר ולהתלבש בוגר יותר
אבל למה לך? זאת את
שואל השאלה:
לא יודעת זה לא נעים לי כי כל פעם אומרים לי את זה
אנונימית
את לא צריכה להשתנות בשביל אף אחד , בטח לא בגלל מראה של גיל
עם הזמן תלמדי להיות יותר בטוחה בעצמך
וחוץ מזה.... למי אכפת מה שכולם חושבים ?
ג או ז - זאת את!
קחי את זה כמחמאה
תקשיבי זה ממש מחמאה אוקיי
את מפתיע בגיל שלך
זה עדיף מלהראות בת 25 בגיל 14 תאמיני לי יש כאלה
אני נגיד עולה ליב
ועדיין אומרים לי "וואלה הייתי נותן לך כיתה ט במקסימום"
יאללה מחליקים את זה זה רק אומר שאני יהיה בת 20 אני אראה יותר צעירה ויפה לא רע בכלל