7 תשובות
חבר שלי עובד במשטרה
למה היה חשוב לך לציין שהוא טרנס?
ואני לא חושבת על זה כלום לא מצחיק אבל די משעשע.
אנונימית
שואל השאלה:
^^ו..?
אנונימי
זה ממש דפוק חח
שואל השאלה:
שמעו
כי אם הייתי אומר שזה בן סיס
הייתם אומרים סתם ח*מן
אז אמ..
אנונימי
זה בצחוק למה לקחת קשה
כולה בדיחה, אני עושה כאלה כל הזמן וגם ידידים שלי וזה לא נתפס כשלילי ולא כלום