7 תשובות
חבר שלי עובד במשטרה
למה היה חשוב לך לציין שהוא טרנס?
ואני לא חושבת על זה כלום לא מצחיק אבל די משעשע.
ואני לא חושבת על זה כלום לא מצחיק אבל די משעשע.
אנונימית
שואל השאלה:
^^ו..?
^^ו..?
אנונימי
זה ממש דפוק חח
שואל השאלה:
שמעו
כי אם הייתי אומר שזה בן סיס
הייתם אומרים סתם ח*מן
אז אמ..
שמעו
כי אם הייתי אומר שזה בן סיס
הייתם אומרים סתם ח*מן
אז אמ..
אנונימי
זה בצחוק למה לקחת קשה
כולה בדיחה, אני עושה כאלה כל הזמן וגם ידידים שלי וזה לא נתפס כשלילי ולא כלום
באותו הנושא: