60 תשובות
שהוא לא מכבד בנות
שואל השאלה:
למה הוא לא מכבד בנות?
אנונימית
כי לכבד בנות זה גם לא לקרוא להן בשמות
כי הוא מקלל בנות ועוד את כולן בלי שעשו לו כלום
מה הכוונה מקלל את כל הבחורות, פשוט הולך ברחוב ומקלל כל בחורה שהוא רואה?
שואל השאלה:
מתחיל עם בחורה אומרת לו לא אז הוא מתעצבן ומקלל אותה
אנונימית
ככה שאלה השואלת השאלה וככה הבנתי אם היא כתבה שהוא מקלל כל בחורה
נו אז שיקבל דעות של בחורות ויכבד אותן אם הם אמרו לו לא הרי הוא צריך לקבל את זה ולכבד אם הם אמרו לו לא אם הוא ממשיך בזה ומתעצבן אז שילמד לכבד
שואל השאלה:
לא הוא נפגע ומקלל
אנונימית
אז שיעשה דרך חדשה ויכבד את הדעות שלהן ויכבד את האמירות שלהם אחרת הוא ישאר לבד שיכבד את הכן ואת הלא אם בחורה אמרה לא אז לא צריך לקלל אותה למרות הפגיעה אבל עדיין לא לפגוע בה רק בגלל שדחתה את ההצעה
לול אז אני מבינה למה הן אומרות לו לא
טוב שהוא לא מתחיל לבכות ולהתייפח על הרצפה ולצעוק שיגידו לו כן
שואל השאלה:
איך את מבינה שהן אומרות לו לא?
אנונימית
כי אם הן מכירות אותו אז הן מודיעות לחברותיהן ומעבירות מידע ובנוסף הן יודעות שהוא מקלל אחרי שאמרו להצעתו לא אז כנראה שהן מבינות בעניין זה
כי מי תגיד כן למעשהו שמתנהג כמו ילד קטן?
מה הטעם לקלל אותה אם הוא הרגע התחיל איתה, אם הוא התחיל איתה כנראה שהיא מוצאת חן בעיניו למה צריך לקלל אם היא לא מעוניינת
שהוא דביל
שהוא סתם חסר ערכים וביטחון עצמי ירוד, מכיוון שהוא לא יודע להתחיל עם בחורות נורמאלי הוא מקלל, לא ילך לו..
שהוא מנייאק ואפס
מה קשור הומו?^
אין קשר חח
שהוא אפס.
לא הייתי רוצה להתקרב בכלל למאופס שמקלל בנות
הדבר היחיד שהייתי חושבת עליו זה שכנראה ההורים שלו קיללו אותו כל הילדות ובגלל זה הוא ככה.
הוא מתעצבן מזה אי אפשר לשפוט אותו כי אי אפשר לדעת מה עליו אבל הוא צריך לתקן את זה ולהשתקם מהטראומה.
כנראה ההורים שלו קיללו אותו והוא גדל בסביבה כזאת שגרמה לו להיות כזה.
בכל מקרה, גם אם בחורה הייתה אומרת לו כן היא הייתה סובלת איתו.
אנונימית
שאין לו כבוד
כי הוא יודע איך להשיג פרחות וזה עם עלבון שמתערבב עם מחמאות כל הזמן
שהוא אינסל
שהוא לא יודע לקבל לא כמישהי אומרת לו, והוא די אפס, הוא אמור לכבד את הבקשות של אותה הבחורה, אז כן לא הייתי רוצה לצאת עם מישהו כזה.
!הוא אפס שצריך ללמוד לקבל לא(שאגב נשמע שהוא מקבל בצדק).
שאמא שלו שונאת אותו
שואל השאלה:
מה הקשר אמא שלו? חח
אנונימית
^ ברגע שאחד מאמא או אבא שונא את הילד והילד סופג שנאה כל החיים שלו הוא מקבל את הרוע מההורים וזה ממש לא טוב. זאת בדר"כ הסיבה, חינוך.
אנונימית
שהוא פאקבוי
שהוא מגעיל כי צריך לכבד בנות
גם בנות ש"מרביצות" לבנים זה לא מכבד ומוריד מהערך שלהן
שהוא incel
שואל השאלה:
מה זה?
אנונימית
מחפש יחס?
אינסל זה בייסיקלי
"גבר עם אופי חרא שמתנהג לנשים כמו צעצוע מין ומתלונן כל הזמן על היותו בתול וחסר זוגיות.
לאינסלס אין מודעות עצמית בכלל, כשהם רואים גברים עם בנות זוג (שלדעתם הם מכוערים) הם מייד חושבים שהם משתמשים בבחורה, או חושבים שהם הבן זוג המתאים; הם בייסיקלי nice guys אבל יותר חרא"
שהוא מיזוגן
שואל השאלה:
מה זה מיזוגן?
אנונימית
אפס מאופס.
אידיוט
גדל ללא דמות אימהית תומכת, כנראה.
שואל השאלה:
אבל פעם אחת נפגשנו וראיתי בוואטספ שהוא דיבר עם אמא שלו
אנונימית
שואל השאלה:
חחח הרגת
אנונימית
את שואלת את זה 200 פעמים כל יום.
זה אומר שהוא אידיוט
מה זה כבר יכול לומר
אפס , שונא נשים, מחפש אותן רק למין.
UoU
שהוא ערס
אנונימית
מזה קשור לכיבוד נשים!?
למה לאישה מותר לקלל גבר?
רגע אם אישה מקללת גבר והגבר מקלל אותה בחזרה זה הופך אותו לחסר כבוד!?
אנונימית
שהוא מישהו שאי אפשר לקרוא לו גבר.
שהוא לא גבר
שהוא טמבל. לא הבנת ההבנות צריכות להיות חברות שלו?!
הוא דפוק
שואל השאלה:
כן רובן אבל הוא קילל גם בנות אחרות
אנונימית
הוא לא גבר אם הוא לא מכבד נשים
ממורמר ומיזוגן
וסביר להניח שגם לא בן אדם טוב וחיובי במיוחד
שואל השאלה:
מה זה מיזוגן?
אנונימית
מיזוגן זה שונא נשים
אנונימית
יופי טופי לו
שואל השאלה:
למה שישנא נשים? מי ישמע כולה דחו אותו
אנונימית
שהוא אפס וזבל
לרוב המפגרים קוראים לזה הומו
מיזוגינה זה שנאת נשים