התחברות
הרשמה
אם התגייסתי במרץ 19 ואני תומכת לחימה אני יכולה לקבל נעלי חי"ר?
29 ביולי 2019, 09:03
גיוס
חיילים
חיילות
נעליים
צה"ל
תשובה אחת
אם יש לך קשרים עם הלוגיסטיקה כן
Beamer Boy
באותו הנושא:
אני ממש רוצה נעלי חיר אני תומכת לחימה אבל לא התגייסתי לזה
אני כבר חצי שנה בצהל ואני תומכת לחימה מתי אני אמורה לקבל רבט?
אני מתביישת בתאריך גיוס שלי מרגישה שצית והתגייסתי במרץ, מי מתגייס אחרי ?
אם התגייסתי במרץ 19, במרץ 20 זה אומר שאני שנה בצבא?
אנשים שנולדו במרץ וכבר התגייסו או עומדים להתגייס, באיזה חודש התגייסתם/תתגייסו ?
מיונים לצבא, כיתה י"ב, מתגייס במרץ 2019
יש פה מישהו שמתגייס במרץ?
מי שהתגייס במרץ 15 משתחרר בנוב 19?
האם אפשר להיות תומכת לחימה עם פרופיל 64?
עדיין לא התגייסתי אבל רציתי לדעת כמה ג'וב תומכי לחימה וקרבי מקבלים מענק מהצבא כשהם משתחררים?
רוצה חעשות מנוי לחדכ אבל מתגייס במרץ