30 תשובות
הם סבבה,נחמדים ממש, אבל יש חלק שהוא פחות נחמד, כמו בכל עדה אני מניחה.
מתמסכנים על כל פיפס וזאת דעתי האישית ואין לזה שום קשר לגזענות.
אנונימי
נחמדים ממש, אוהב אותם מאוד. הם בני אדם כמו כולם והם נולדו פה והיחס כלפיהם לא הוגן.
על מה הדיסלייקים אני לא מבין? אתם בעד שיתקפו מישהו ברחוב רק בגלל צבע עור שלו? מה הם לא נולדו פה? היחס הזה שהם חווים עכשיו הוגן? שבו אדם כהה עור מפחד ללכת ברחוב?
על מה הדיסלייקים אני לא מבין? אתם בעד שיתקפו מישהו ברחוב רק בגלל צבע עור שלו? מה הם לא נולדו פה? היחס הזה שהם חווים עכשיו הוגן? שבו אדם כהה עור מפחד ללכת ברחוב?
המון רגשי נחיתות
שדרך אגב,מובנים לגמרי.
במשך המון שנים גם למזרחים היו רגשי נחיתות
אבל המזרחים הבינו שזה לא יישפר את הייחס אליהם
שדרך אגב,מובנים לגמרי.
במשך המון שנים גם למזרחים היו רגשי נחיתות
אבל המזרחים הבינו שזה לא יישפר את הייחס אליהם
שחפרתם כבר עליהם ..
למה אתם לא שואלים מה דעתנו על מרוקאים,פרסים,תמנים וכו מה נתקעתם עליהם
למה אתם לא שואלים מה דעתנו על מרוקאים,פרסים,תמנים וכו מה נתקעתם עליהם
שחפרתם עליהם
שחוץ מהדמיון בצבע עור, בשיער ובמבנה פנים אין עוד קווי דמיון
מה יש כבר לחשוב?
בני אדם כמו כולנו
בני אדם כמו כולנו
עדה
מכל עדה יש טובים ויש קצת פחות
אבל הם בסך הכל אנשים מקסימים
ויש לי חבר אתיופי והוא מדהים!!
אבל הם בסך הכל אנשים מקסימים
ויש לי חבר אתיופי והוא מדהים!!
שאני חולה עליהם
אותה דעה שיש לי על העדה ההונגרית
אין דעה כי למה שאתעסק במישהו שהוא לא אני ועוד אגבש דעה עליו ודפ
אין דעה כי למה שאתעסק במישהו שהוא לא אני ועוד אגבש דעה עליו ודפ
יש ויש, זה שהם אתיופים לא קובע מי הם
מתמסכנים עם רגשי נחיתות שזה כבר מעיק
ואלימים וברבריים
ואלימים וברבריים
אנונימית
בחורים טובים
הרבה אנשים מקבלים אותם כאתיופים ואת כל הסטיגמות שלהם, כל פעם שוטר נופל על אתיופי שיושב על ספסל בגלל שהוא שחור, ושחור זה חשוד, צריך לראות אותם כשווים אלינו, כמו שכל העדות אותו הדבר ואף אחד לא מבלבל את המוח על אותה עדה, גם הם צריכים את השיוויון הזה
ברברים...
אנונימית
עדה משמע תרבות? התרבות תרבות יפה אבל אני לא אוהבת את הדרך כבוד המוגזמת מידיי למבוגרים. בנוסף הדרך חיים באתיופיה מדהימה בעיניי, אחת המדינות שהשפיעו על הדרך הסתכלות שלי על העתיד.
שואל השאלה:
גם האתיופים הם ישראלים -,-
גם האתיופים הם ישראלים -,-
אנונימית
אנחנו לא ישראלים.
אנונימית
שואל השאלה:
מה לא ישראלים מה את טיפשה בכוח?
אתיופים גם ישראלים.
100 אחוז שהצעירים הם כן כי הם נולדו פה אז הם צברים והם נקראים ישראלים.
מה לא ישראלים מה את טיפשה בכוח?
אתיופים גם ישראלים.
100 אחוז שהצעירים הם כן כי הם נולדו פה אז הם צברים והם נקראים ישראלים.
אנונימית
אם היו ישראלים לא היית שואלת מה דעתכם על העדה האתיופית
אני בטוחה שאת לא שואלת שאלות כאלו על מזרחים ואשכנזים
ואל תנסי לעשות אותנו פתאום ישראלים כי אמרתי שישראלים הם ברברים.. לנו אין את ההתנהגות המגעילה שיש לכם שבגלל זה שונאים אתכם בכל מקום
אני בטוחה שאת לא שואלת שאלות כאלו על מזרחים ואשכנזים
ואל תנסי לעשות אותנו פתאום ישראלים כי אמרתי שישראלים הם ברברים.. לנו אין את ההתנהגות המגעילה שיש לכם שבגלל זה שונאים אתכם בכל מקום
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אחותי מה יש לך
את מבדילה את עצמך
ואל תדברי בשם כול העדה
את לא ישראלית בעינייך בסדר אז לא נדבר לגבייך
השאר ישראלים.
חחח אחותי מה יש לך
את מבדילה את עצמך
ואל תדברי בשם כול העדה
את לא ישראלית בעינייך בסדר אז לא נדבר לגבייך
השאר ישראלים.
אנונימית
אל תשחקי אותה חלאס
רק כי רשמתי שאתם ברברים את פתאום אומרת שאנחנו גם ישראלים
תאמיני לי שאף אתיופי לא רוצה להיות ישראלי אפילו האתיופי שניצח בבאקו אמר גאה לייצג את העדה האתיופית
רק כי רשמתי שאתם ברברים את פתאום אומרת שאנחנו גם ישראלים
תאמיני לי שאף אתיופי לא רוצה להיות ישראלי אפילו האתיופי שניצח בבאקו אמר גאה לייצג את העדה האתיופית
אנונימית
שואל השאלה:
לא נכון.
רשמתי את זה בגלל שרשמת
" כמה טיפשים הם הישראלים"
לא נכון.
רשמתי את זה בגלל שרשמת
" כמה טיפשים הם הישראלים"
אנונימית
קיצר תפסיקי את יודעת שיש הפרדה בארץ בין אתיופים לישראלים או כמו שאתם אוהבים להגיד "יוצאי אתיופיה" "בני העדה"
וזה הדדי אנחנו גם לא רוצים להיות חלק ממכם
וזה הדדי אנחנו גם לא רוצים להיות חלק ממכם
אנונימית
שואל השאלה:
בסדר את יכולה להגיד שאת ישראלית אך לא מרגישה ככה במקום לשקר לעצמך שאת לא.
בסדר את יכולה להגיד שאת ישראלית אך לא מרגישה ככה במקום לשקר לעצמך שאת לא.
אנונימית
^אף אתיופי לא עם רגשי נחיתות
לעומת זה מזרחים מפוצצים ברגשי נחיתות מהאשכנזים ואשכנזים יש להם רגשי נחיתות מאנטישמיות כל דבר צועקים אנטישמיות
לעומת זה מזרחים מפוצצים ברגשי נחיתות מהאשכנזים ואשכנזים יש להם רגשי נחיתות מאנטישמיות כל דבר צועקים אנטישמיות
אנונימית
אבל המזרחים הכי לא סובלת אותם
אנונימית
אין לי דעה עליהם. קודם כל בן אדם, לפני עדה או צבע עור. יש לי דעה על בן אדם לפי ההתנהגות שלו, ואני לא יכול לתייג התנהגות לעדה שלמה כי זה לא הוגן. פשוט עדה נחמדה שהם חלק מעם ישראל וזהו.. לא מעבר.
רוצים שהם יפסיקו להרגיש שונים? פשוט תפסיקו לייחס לעדות חשיבות
רוצים שהם יפסיקו להרגיש שונים? פשוט תפסיקו לייחס לעדות חשיבות
באותו הנושא: