5 תשובות
נופ.
כן איכשהו היה לי ממש משעמם ולא היה לי כוח להעביר לנטפלחקס אז פשוט ראיתי
לא. מי רואה תדבר הזה?
בגלל אחותי יצא לי לראות קצת.
*לא תירוץ חח*
*לא תירוץ חח*
פחות