14 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
אנונימית
לא
שונאת טלנובלות
וזה אוברייטד
כןן כןן כןן וכן וואו אני בן אדם שונה אחרי שראיתי את זה באמת אני יודעת ספרדית ממש טוב זאת סדרה שממש מתחברים אליה
כן אם את אוהבת טלנובלות אז תראי סדרה מדהימה פשוט מלא פרקים
^אהאה המורדים
ולשאלה כן אני התחלתי לראות את הסדרה לפני 4 חודשים בערך וסיימתי לפני חודש וחצי ופשוט הייתי מכורה בטירוף ראיתי בין 10-17 פרקים ביום (בחופש פסח)
כןן
עונה ראשונה קצת משעממת וקיטשית *בהתחלה* אבל אחרכך זה מתחיל ממש לעניין . בקיצור אל תשפטי לפי הפרקים הראשונים
ברור שכן...
הסדרה הזאת מלמדת המון על חברות על אהבה על להאמין ולא לוותר ושתמיד יש תקווה... השירים מדהימים נותנים לך הרגשה חיובית וגם עושים שמח וקליטים בטירוף .. אממ גם תלמדי ספרדית מזה (אני יודעת בעל פה בגלל הסדרה) הדמויות מדהימות
מעונה לעונה זה נהיה יותר מעניין ויותר בוגר .. אבל יש משהו מאוד תמים בעונה הראשונה שכל הדמויות צעירות זה כזה כיפי .. בקיצור כן
גם אני בהתחלה התלבטתי אבל לפי כזה 8 שנים החלטתי אוקיי יאללה ובמשך חצי שנה הייתי רק בתוך זה ממש אובססיבית הייתי חוזרת מבצפר שמה לי אוכל ונכנסת לחדר למיטה ולא יוצאת עד שאני לא מסיימת איזה 6 פרקים חח
כאילו אני אסביר.. בתכלס בכמעט מלאכים הדמויות הראשיות זה הילדים.. מר טיאגו חסמיןוזה
אבל בעונה הראשונה בגלל שאין מסיבות ואלכוהול והדבר היחיד בעונה הראשונה זה נשיקות עדינות אז כאילו הרבה יותר יעניין אותך הרומן בין סיילו לניקו שזה מושלם כן אבל בעונות אחרי יותר יהיה מעניין הרומנים בין הילדים
ברור שכןן
ויש את כל הפרקים ביוטיוב
וואו באמת שווה לך לראות.
העונה הראשונה קצת לא מעניינת אבל כל הכיף מתחיל בעונה השנייה, המסיבות , הריבים בין הזוגות או הלהקות. הכל מהכל.
סדרה כל כך מושלמת. שמלמדת כל כך הרבה על החיים ואהבה. אני רואה את זה מכיתה א' שהיום אני בת 17 שעולה לכיתה יב.
ואת יכולה לראות את זה ביוטיוב יש את כל העונות עם כל הפרקים המלאים .
לא
כי זו סדרה גרועה
לא
דווקא הפרק הראשון עם סיילו וניקו ממש יפה שהוא נדלק עליה
ברור !!!!!!!!!!!!!!!