7 תשובות
פוטוסינתזה
בזכות הצמחים
הצמחים עושים בדיוק ההפך, קולטים פחמן דו חמצני ופולטים חמצן, אז יש איזון
הירוקים חשוב לציין (עושה לי רע בעין)
בגלל העצים, צמחים, בגלל תהליך הפוטוסינתזה. הם שואבים את הפחמן הדו חמצני ומוציאים חמצן. וזה למה צריך לשמור עליהם. ולא יודעת אם זה רק אצלי ככה, אבל בטבע נושמים גם יותר טוב.
פוטוסינתזה
חסר לך ידע של ילד בכיתה ו
הצמחים עושים פוטוסינתזה