6 תשובות
שואל השאלה:
יואו מזל שאמרתם ליי חח
הלכתי עם סבתא שלי למקדונלדס והיא הזמינה את זה והיא חפרה לי שכדאי לי ממש לטעום את זה וזה טעים.... אבל בסוף לא טעמתי
אנונימית
לא זה מגעיל
חחח האמת שלדעתי זה טעים אני אוהבת דגים וזאת מנה סבבה
איכ לא אני עשיתי את הטעות הזאת
לא טעמתי אך נשמע דוחה בלשון המעטה