21 תשובות
אם לא אייפון אז אל גי או שיאומי
שייאומי נוט 6 / מייזו נוט 6/7
שואל השאלה:
שיאומי ב3000 שקל? השתגעת וlg עם מיליון בעיות, לא תודה. ומה עם דגמים? לא עוזר לי חברה
שיאומי ב3000 שקל? השתגעת וlg עם מיליון בעיות, לא תודה. ומה עם דגמים? לא עוזר לי חברה
שואל השאלה:
ביקשתי עד 3000 ומציעים לי בפחות ב1000
ביקשתי עד 3000 ומציעים לי בפחות ב1000
oneplus 7
אם לא סמסונג בכלל, כמובן
אם לא סמסונג בכלל, כמובן
שואל השאלה:
ה7 פרו מטורף ועדיף על ה10 plus לדעתי, סוף סוף צדיק. בחנתי פה קצת תאנשים חח
ה7 פרו מטורף ועדיף על ה10 plus לדעתי, סוף סוף צדיק. בחנתי פה קצת תאנשים חח
1. לא אמרתי pro, אלא הרגיל
הפרו עולה יותר מ3,000 שקל.
2. הוא לא יותר טוב מהs10 plus
הפרו עולה יותר מ3,000 שקל.
2. הוא לא יותר טוב מהs10 plus
הפרו 256/8 עולה 2400 מחול יא דבוענים
שואל השאלה:
במקביל עולה פחות ואחרי כמה עדכונים עוקף במצלמה, הסוללה יותר טובה, המסך אותה רמה וטיפה שונה, תלוי איך מסתכלים. והמערכת הפעלה נקייה כמעט עם עדכונחם תדירים. קיצר עדיף מהסמסונג
במקביל עולה פחות ואחרי כמה עדכונים עוקף במצלמה, הסוללה יותר טובה, המסך אותה רמה וטיפה שונה, תלוי איך מסתכלים. והמערכת הפעלה נקייה כמעט עם עדכונחם תדירים. קיצר עדיף מהסמסונג
שואל השאלה:
יש פה עכשיו באמת צדיק, בחול המחיר מטורף
יש פה עכשיו באמת צדיק, בחול המחיר מטורף
oneplus 7 pro מכשיר שלא רואה אף אחד ממטר, שווה קניה
גם כן המי9 יכול להוות תחליף ראוי ביותר זול והוא מכשיר מעולה
גם כן המי9 יכול להוות תחליף ראוי ביותר זול והוא מכשיר מעולה
שואל השאלה:
מחזק, לא מבין איך המליצו פה על lg ורדמי
מחזק, לא מבין איך המליצו פה על lg ורדמי
אלגי ורדמי? סדרות נוראיות
שואל השאלה:
הרדמי k20 אבל פצצה, חוץ מזה פח
הרדמי k20 אבל פצצה, חוץ מזה פח
רדמי קיי 20 לא שווה את המחיר, לדעתי מכשיר מיותר כשב200 יותר אתה מביא mi9 (בארץ אפילו אתה לא צריך להוסיף), המי 9 בארץ בלי קופסא מקורית (רק מכשיר) עולה 1700 לגרסת ה128/6, בזהה למי9טי רק שהוא עם חבילה מקורית.
כמובן שאתה תעדיף מכשיר עם 855 ומערך מצלמות נהדר עם nfc וir מאשר מכשיר עם 730 ש"קצת" פחות טוב בכל
כמובן שאתה תעדיף מכשיר עם 855 ומערך מצלמות נהדר עם nfc וir מאשר מכשיר עם 730 ש"קצת" פחות טוב בכל
שואל השאלה:
הk20 רק יצא והmi9 הספיק לרדת כבר הרבה. עוד חודש חודשיים יהיה משתלם יותר וגם עכשיו עסקה לא רעה אבל מה שכן לדעתי עדיף mi9 se בכלל מהk20 חוץ מהסוללה והמצלמה הקופצת
הk20 רק יצא והmi9 הספיק לרדת כבר הרבה. עוד חודש חודשיים יהיה משתלם יותר וגם עכשיו עסקה לא רעה אבל מה שכן לדעתי עדיף mi9 se בכלל מהk20 חוץ מהסוללה והמצלמה הקופצת
אוי לא..
שואל השאלה:
מה לא ברור בלא סמסונג, והa80 המכשיר הגרוע דל השנה פלוס שניהם מתחת לתקציב
מה לא ברור בלא סמסונג, והa80 המכשיר הגרוע דל השנה פלוס שניהם מתחת לתקציב
גלאקסי אס 10 פלוס, יש לו חיי סוללה טובים, יכולות צילום מהטובות ביותר בטלפונים, שומר על השקע ה3.5 מ"מ לחיבור אוזניות, איכות בנייה מצויינת ועיצוב מרשים ויוקרתי, מסך חד, איכותי ומ מרהיבים שיש מהטלפונים.
החסרונות: קורא טביעות האצבע איטי ולא נוח, המסך הקמור אינו נוח לשימוש, מיקום כפתור נעילה לא נוח.
אם זה לא מפריע לך מומלץ לקנות
החסרונות: קורא טביעות האצבע איטי ולא נוח, המסך הקמור אינו נוח לשימוש, מיקום כפתור נעילה לא נוח.
אם זה לא מפריע לך מומלץ לקנות
אנונימית
לא, הוואן פלוס 7 פרו עושה לו לך מפה
ב7 פרו יש מסך 90 הרץ, טביעת אצבע בין המהירות בעולם (גם כולל אלו שלא במסך), ממשק מדהים, טעינת ווארפ. ניצח בגדול