4 תשובות
תנסה לעשות נסיון עם כל תרגיל, אם אתה מרגיש שקל לך אז תמשיך, אם לא תוריד משקל
שואל השאלה:
כן אבל זה הרבה תרגילים בכללי 5 קילו זה לא כלכך הרבה אבל בשביל הרבה תרגילים והרבה חזרות זה די הרבה
תקשיב, תתחיל עם משקל אידאלי בשבילך לפי מה שאתה מחליט, ברגע שבשלב מסויים אתה לא מצליח יותר לעשות את התרגיל גם כשאתה מתאמץ, תוריד משקל. זה ממש יעיל ואפקטיבי, ככה אתה ממש תקרע את השרירים
מה שמשנה זה פחות המשקל או המספר של התרגילים.
מה שמשנה זה כמה סטים אתה עושה על כל שריר וכמה חזרות בכל סט.
אם אתה רק מתחיל אז תעשה על כל שריר בין 4 ל 5 סטים שבכל אחד מהתרגילים אתה עושה בסט הראשון בין 12 ל 16 חזרות.
תזכור לעשות חימום נכון לפני האימון ומתיחות אחריו כדי לא להיפצע ולהתקדם בצורה נכונה ומהירה.
המשקל שאתה משתמש בו נורא תלוי במה שאתה מסוגל לעשות ובאיזה תרגיל מדובר.
אני אקח את עצמי כדוגמה, אני כרגע משתמש ב dumbbell row ב 18 קילו אבל יש תרגילים כמו finger curls שאני משתמש בהם בכמה קילו בודדים.
קח יום מנוחה לפחות בין כל אימון על אותו השריר, זו לא המלצה אלא הזמן שהשריר צריך לנוח אם אתה רוצה שהוא יגדל.
בהצלחה. אם באלך אתה יכול לעדכן ולשאול אותי שאלות