7 תשובות
כן
כן זה ממש טיפה
כן זה הגיוני מאוד חח.. את בדיאטה נכון?
בטח.
את רצינית?
אנונימית
ברור זה לא כזה משביע לדעתי, תאכלי
ברור
באותו הנושא: