3 תשובות
אהמ תתקשר לברר עם המזכירות של הפנימייה
אתה חייב לבוא להירשם עם הורים ואם גם לא היית שם שנהלפני אז אתה צריך גם לעבור ראיון ומבחן(לא יודע אם ככה זה בכל הפנימיות אבל ככה זה אצלי)
כן
גם אני זה ככה
אבל הלכתי עם אמא אין מה לעשות
חייב הורה
גם אני זה ככה
אבל הלכתי עם אמא אין מה לעשות
חייב הורה
באותו הנושא: