4 תשובות
למה את עושה פסיכומטרי בכיתה יא?
ותנסי אולי ללמוד עם חברה
אנונימית
אם את התחלת את חייבת לסיים, את כבר התחלת , ותחשבו כמה זה יעזור לך בחיים אחרי זה וכמה תרגישי טוב עם עצמך אחרי שתסיימי עם זה :) . בהצלחה את יכולה אל תתייחסי ואל תיתני לדברים להוציא אותך מריכוז
באיזה כיתה את?
גם אני לומד עכשו.. זה באמת מייאש
(בעיקר האנגלית, מתמטיקה ועברית אני פצצה)