4 תשובות
למה את עושה פסיכומטרי בכיתה יא?
ותנסי אולי ללמוד עם חברה
ותנסי אולי ללמוד עם חברה
אנונימית
אם את התחלת את חייבת לסיים, את כבר התחלת , ותחשבו כמה זה יעזור לך בחיים אחרי זה וכמה תרגישי טוב עם עצמך אחרי שתסיימי עם זה :) . בהצלחה את יכולה אל תתייחסי ואל תיתני לדברים להוציא אותך מריכוז
באיזה כיתה את?
גם אני לומד עכשו.. זה באמת מייאש
(בעיקר האנגלית, מתמטיקה ועברית אני פצצה)
(בעיקר האנגלית, מתמטיקה ועברית אני פצצה)
באותו הנושא: