6 תשובות
תשתדלי יותר לשים לב...
פשוט כשאת רואה הודעה שלה, אל תיהי יבשה, גם אם את רוצה להיות
באותו רגע אפילו תשקרי ברמת ההתלהבות.
נגיד מה קורה?
אחלהה ה
ולא
סבבה
בעיקרון נראלי הבנת אותי
שמעי אם את יודעת לפני שזה לא ילך תוותרי על זה... אל תמשכי את זה הרבה יותר אם את כבר יודעת שזה לא זה שלא תיפגעי וגם זהיא לא תיםגע
לא לסנן
שואל השאלה:
אבל אני אוהבת אותה! פשוט לפעמים קשה לי להראות אהבה...
אנונימית