6 תשובות
אני מנסה לחיות את הסיפור
זה כבר סיפור אחר (:
שואל השאלה:
ותוך כדי הכתיבה?
אנונימית
בהחלט.
בדרך כלל אני חושבת הרבה על העלילה לפני שאני מתחילה לכתוב, אחרת היא לא מתפתחת טוב והסיפור לא מספק.
זה לא נורא, אבל את כן צריכה להשקיע זמן בלחשוב ולתכנן לפני שאת כותבת. את לא צריכה לתכנן את כל הסיפור מראש, אבל את כן צריכה לחשוב עליו.
שואל השאלה:
איך חיים את הסיפור?
אנונימית
יאא
בעיקרון אני כותבת על החיים שלי רק עם טיפה שינוי פרטים, ככה שאם קורה לי איזה משהו מיוחד זה כזה ''יו מתאים לספר''.
יש תקופות שאני יותר חושבת על זה ויש תקופות שפחות.
אבל שום דבר לא נורא;)
באותו הנושא: