17 תשובות
עם ארי.
האריי
וולדמורט כמובן.
דראקו ברור
או ג'יני או דראקו מאלפוי למרות שהוא לא נחמד הוא חתיך
יש לי תשובה אבל זה מישהו מבוגר אבל אם הוא היה צעיר זה היה נהדר
אז בגלל שאני חא אומרת את האופציה הראשונה והמועדפת כי אני חא רוצנ לצאת מוזרה מאוד אז אני אגיד שרון או דראקו
אני אתן הסבר קצר על למה דראקו- נכון שהוא ממש ממש חרא , אבל אני לא אוהבת אותו כי הוא חמוד או חתיך, אני אוהבת אותו כי הוא דמות מעולה ואני מאמינה שהוא יכל להיות אדם טוב יותר ואני קיויתי שבספר השביעי אחרי שהארי הציל אותו שהוא יהיה ואני רציתי שיהיה לו סוף טוב יותר
אמ כן זהו
אז בגלל שאני חא אומרת את האופציה הראשונה והמועדפת כי אני חא רוצנ לצאת מוזרה מאוד אז אני אגיד שרון או דראקו
אני אתן הסבר קצר על למה דראקו- נכון שהוא ממש ממש חרא , אבל אני לא אוהבת אותו כי הוא חמוד או חתיך, אני אוהבת אותו כי הוא דמות מעולה ואני מאמינה שהוא יכל להיות אדם טוב יותר ואני קיויתי שבספר השביעי אחרי שהארי הציל אותו שהוא יהיה ואני רציתי שיהיה לו סוף טוב יותר
אמ כן זהו
אני עם סיריוס כשהוא היה תלמיד (לפי התיאורים בספרים הוא היה חתיך אז!)
ד ר א ק ו
bar anine queen ^
אאאא סיריוס מושלםם
גם אני הייתי יוצאת איתו אם הוא היה צעיר
אאאא סיריוס מושלםם
גם אני הייתי יוצאת איתו אם הוא היה צעיר
הרמיוני נראלי
ג'יני וויזלי או ניוט סקמנדר(אם זה נחשב)
תתעלמו מהאיחור.
תתעלמו מהאיחור.
ג'יני וויזלי כפרע עליה
דראקו מאלפוי.
סדריק
אנונימית
ס ד ר י ק ד י ג ו ר י י י י י י
ואני לא נוגעת בניוט כי הוא של טינה 3:
ואני לא נוגעת בניוט כי הוא של טינה 3:
מקגונגל נראית מנוסה ובא לי להוסיף טיפה קסם לחיים שלי ;)
רון, פרד, סיריוס
באותו הנושא: