8 תשובות
שואל השאלה:
אהבת אותו בצדק, ממליצה להמשיך(;
אהבת אותו בצדק, ממליצה להמשיך(;
אנונימית
שואל השאלה:
יצאו עוד שניים מאז.
יצאו עוד שניים מאז.
אנונימית
כן היי אני :)
אני צריכה לקרוא את הסדרה מחדש כי אני לא זוכרת הרבה (יש לי זיכרון מטומטם. אני שוכחת הכל. אני לא זוכרת שום דבר מהפאנדומים שאני אוהבת, רק שאני אוהבת אותם. מוזר אני יודעת), אבל אני מתה על הסדרה הזאת ^-^
ראיתי שיצא ספר חדש של הסדרה, תכננתי לקנות אותו באייקון ^-^
אני צריכה לקרוא את הסדרה מחדש כי אני לא זוכרת הרבה (יש לי זיכרון מטומטם. אני שוכחת הכל. אני לא זוכרת שום דבר מהפאנדומים שאני אוהבת, רק שאני אוהבת אותם. מוזר אני יודעת), אבל אני מתה על הסדרה הזאת ^-^
ראיתי שיצא ספר חדש של הסדרה, תכננתי לקנות אותו באייקון ^-^
שואל השאלה:
יההה חשבתי שאני היחידה...את חייבת לקרוא את החמישי(אבל לא עם ציפיות גבוהות מידי).
תהני באייקון!
יההה חשבתי שאני היחידה...את חייבת לקרוא את החמישי(אבל לא עם ציפיות גבוהות מידי).
תהני באייקון!
אנונימית
תודה! :)
אין לי שום ציפיות כרגע, שכחתי את רוב העלילה של הספרים xd והבעיה היא שאת רובם השאלתי מחברה אז אין לי כרגע איך לקרוא אותם מחדש xd לעזאזל עם העולם הזה.
אין לי שום ציפיות כרגע, שכחתי את רוב העלילה של הספרים xd והבעיה היא שאת רובם השאלתי מחברה אז אין לי כרגע איך לקרוא אותם מחדש xd לעזאזל עם העולם הזה.
שואל השאלה:
אוח, חבל, הם ממש ממש טובים.
אני דיי מקנאת בך, הלוואי ויכולתי לשכוח מה קרה שם ולקרוא הכל מחדש.
אוח, חבל, הם ממש ממש טובים.
אני דיי מקנאת בך, הלוואי ויכולתי לשכוח מה קרה שם ולקרוא הכל מחדש.
אנונימית
תאמיני לי, גם אני חשבתי שזה כיף בהתחלה, אבל זה דיי נמאס בשלב מסויים.
אני מנסה לדבר עם אנשים על פאנדום שאני אוהבת ולא מזהה את רוב הרפרנסים שהם עושים. אני שוכחת דמויות ראשיות. זה לא כל כך כיף.
תחשבי שעשית מרתון של סדרה שאת אוהבת, בין אם זו סדרת סרטים, ספרים או סדרת טלוויזיה. עברו חודשיים, מישהו בא לדבר איתך על זה, ושכחת את רוב העלילה. אף אחד לא מאמין לי שאני פאנגירל בכלל 0-0 הדרך היחידה שלי לזכור דברים היא לדאוג לראות או לקרוא אותם מחדש שוב ושוב כל הזמן, וזה לוקח מלא זמן. אלא אם כן אין הרבה מה לזכור או שראיתי את זה מספיק פעמים כדי שזה יחרט בזיכרון שלי.
אני מנסה לדבר עם אנשים על פאנדום שאני אוהבת ולא מזהה את רוב הרפרנסים שהם עושים. אני שוכחת דמויות ראשיות. זה לא כל כך כיף.
תחשבי שעשית מרתון של סדרה שאת אוהבת, בין אם זו סדרת סרטים, ספרים או סדרת טלוויזיה. עברו חודשיים, מישהו בא לדבר איתך על זה, ושכחת את רוב העלילה. אף אחד לא מאמין לי שאני פאנגירל בכלל 0-0 הדרך היחידה שלי לזכור דברים היא לדאוג לראות או לקרוא אותם מחדש שוב ושוב כל הזמן, וזה לוקח מלא זמן. אלא אם כן אין הרבה מה לזכור או שראיתי את זה מספיק פעמים כדי שזה יחרט בזיכרון שלי.
שואל השאלה:
משתתפת בצערך, אני מניחה שזה חיסרון ויתרון.
אני זוכרת פרטים שוליים להחריד וזה גם לא כיף מאוד, אני מניחה שהכל זה לגביי נקודת מבט.
חוץ מזה, אם את אוהבת את זה אז את אוהבץ את זה, אין באמת טעם להוכיח משהו.
משתתפת בצערך, אני מניחה שזה חיסרון ויתרון.
אני זוכרת פרטים שוליים להחריד וזה גם לא כיף מאוד, אני מניחה שהכל זה לגביי נקודת מבט.
חוץ מזה, אם את אוהבת את זה אז את אוהבץ את זה, אין באמת טעם להוכיח משהו.
אנונימית