6 תשובות
אפשר להבין... גפליטע זה קשה לסבילה
גם אני
כאילו, אף פעם לא טעמתי, אבל זה נראה דוחה
גם האשכנזים לא אוכלים גפילטע פיש זה בסדר
אנונימי
זה לא מוזר...כל אחד וטעמו.
לא
ממתי אשכנזיה חייבת לאהוב גפילטע פיש