5 תשובות
חוץ מהפעמים שהוא מתאהב
לא, זה כמו שתגיד שיעוד של בן אדם בחיים זה להתחתן ולהביא ילדים.. לכל אחד יש יעוד אחר אפילו אם זה אומר לא להיות הגיבור של הסיפור חיים שלך
לא בהכרח גיבור, אבל הדמות המרכזית
ברור שכן! אבל בתנאי שיעשה את זה בצורה ראויה!
כי אם לא הוא יהיה גיבור טראגי!
כי אם לא הוא יהיה גיבור טראגי!
דמות הגיבור דמות ראשית? כן.
גיבור במובן ההירואי? לא. לא בהכרח.
אם מסתכלים על חיים של אדם כסיפור, אפשר לבנות אותו בכל כך הרבה דרכים. אבל כשמדברים על סיפור חייו, נקודת המבט שייכת לו. בין אם ניתן לראות את מחשבותיו על המקרה, בין אם הזווית כללית ומתייחסת לכיוונו.
גיבור במובן ההירואי? לא. לא בהכרח.
אם מסתכלים על חיים של אדם כסיפור, אפשר לבנות אותו בכל כך הרבה דרכים. אבל כשמדברים על סיפור חייו, נקודת המבט שייכת לו. בין אם ניתן לראות את מחשבותיו על המקרה, בין אם הזווית כללית ומתייחסת לכיוונו.
באותו הנושא: