2 תשובות
פסימציק
מיצי
חושך
קיטי
מיצי
חושך
קיטי
חחח מה שרק עולה על דעתך.
אני קראתי לחתולת רחוב חמודה שנמצאת ליד הבית שלי עוגיה (כן כן עוגיה) כי החמידות שלה מזכירה לי את השיר "תגיד ישך עוגיה" (זה הדבר הכי מטומטם בעולם.)
תאמיני לי שזה נמצא לך בתת מודע ואת רק צריכה להוציא אתזה d:
אני קראתי לחתולת רחוב חמודה שנמצאת ליד הבית שלי עוגיה (כן כן עוגיה) כי החמידות שלה מזכירה לי את השיר "תגיד ישך עוגיה" (זה הדבר הכי מטומטם בעולם.)
תאמיני לי שזה נמצא לך בתת מודע ואת רק צריכה להוציא אתזה d:
באותו הנושא: