3 תשובות
תדברי איתם, ותגידי להם שאת רצינית לגבי זה. הייתי ממליצה לך על משהו אחר, אבל אני פשוט לא רואה עוד דרך.
שואל השאלה:
לא קראת מה שכתבתי?
רשמתי שניסיתי לדבר איתם אבל הם צחקו עליי.
ככה שאין טעם לדבר איתם.
לא קראת מה שכתבתי?
רשמתי שניסיתי לדבר איתם אבל הם צחקו עליי.
ככה שאין טעם לדבר איתם.
אנונימית
פוט כל מה שאת רוצה לעשות תעשי ותעשי דווקא תוציאי רישיון תעשי דברים של בוגרים תתנשאי קצת
באותו הנושא: