10 תשובות
הייתם בזוגיות באותו הזמן?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
תדברי איתה על זה
דבר איתה על זה פתוח
תשאל אותה מה נסגר עם זה
אין סיבה שלהשבר מזה.. היא רק ישנה איתם. מוזמן לדבר איתה על זה
אין אמונה בבנות.
דבר ראשון היא רק ישנה איתם
דבר שני זה קרה לפני שנה, אם אתה מתכוון להיפרד ממנה בגלל זה כנראה שהבעיה היא בך
תדבר איתה וזהו
וסך הכל חברים
ישנתי אצל ידידים כשהיה לי חבר הכל טוב
קוראים לזה לסמוך על בן אדם
דבר שני זה קרה לפני שנה, אם אתה מתכוון להיפרד ממנה בגלל זה כנראה שהבעיה היא בך
תדבר איתה וזהו
וסך הכל חברים
ישנתי אצל ידידים כשהיה לי חבר הכל טוב
קוראים לזה לסמוך על בן אדם
לעומת כל מה שכולם אומרים פה אני חושבת ההפך.
לי יש בן זוג שלוש שנים ואם הייתי מגלה שהוא ישן בזמן שאנחנו יחד עם עוד שתי בנות במיטה הייתי משתגעת פשוט והלב שלי היה מפרפר.
אני חושבת שאתה צריך להיפרד ממנה. באיזה עולם זה בסדר שמישהי בזמן שהיא בזוגיות עם גבר תשן עם עוד שני גברים?.
אם זה היה הפוך וזו בת הייתה שואלת ובן היה ישן בזמן שהם זוג עם עוד שתי בנות אני בטוחה שהתגובות היו שונות לגמרי.
תגיד לה שאתה יודע תדבר איתה על זה תבדוק שזה בטוח קרה ואם כן במקומך הייתי נפרדת ממנה.
מגעיל אותי ההתנהגות הזו.
לי יש בן זוג שלוש שנים ואם הייתי מגלה שהוא ישן בזמן שאנחנו יחד עם עוד שתי בנות במיטה הייתי משתגעת פשוט והלב שלי היה מפרפר.
אני חושבת שאתה צריך להיפרד ממנה. באיזה עולם זה בסדר שמישהי בזמן שהיא בזוגיות עם גבר תשן עם עוד שני גברים?.
אם זה היה הפוך וזו בת הייתה שואלת ובן היה ישן בזמן שהם זוג עם עוד שתי בנות אני בטוחה שהתגובות היו שונות לגמרי.
תגיד לה שאתה יודע תדבר איתה על זה תבדוק שזה בטוח קרה ואם כן במקומך הייתי נפרדת ממנה.
מגעיל אותי ההתנהגות הזו.
^האמת, צודקת. תברר אם זה היה נכון. ואם זה קו אדום בשבילך (וזה מאוד לגיטימי אם זה כן) אז תפרד
באותו הנושא: