11 תשובות
כןן
כןן, קורה לי לאחרונה הרבה כי אני ישנה ממש לא טוב.
זה קורה כשאת קמה מהר משכיבה לעמידה... זה חוסר זרימה של הדם לראש צריך לשבת כמה שניות ולקום לאט זה הכל.
קורה לי הרבה
האמת שקרה לי הרבה יותר כשהייתה לי הפרעת אכילה ולא אכלתי כמו שצריך אבל עכשיו הרבה יןתר טוב
קורה מלא, לפעמים אני בכלל לא רואה שום דבר הכל חושך ורק אחרי כמה שניות זה מסתדר
לא קרה לי
מה שכן יש לי טיפה סחרחורת כזאת כשאני כמה מהר משכיבה לעמידה
כן כןן וחשבתי שאני היחידה ושיש לי סרטן חח
כן זה קורה לי מידי פעם
קורה לי תמיד, אני עיוורת עד שאני לא עומדת בלי לזוז כמה שניות