9 תשובות
אני רק אשאל אם "מה קורה?" זה התחיל איתך
אנשים רגילים להתחיל עם בנות באינטרנט כי זה הרבה יותר קל, דרוש פחות ביטחון ופחות אומץ וכו.

כדי לגשת למישהי במציאות צריך המון ביטחון, וזה לא דבר שיש לכל אחד
אם הכוונה שמתחילים איתך פה , אז להרבה קורה . לא בקטע של להוריד לך את הביטחון פשוט הבנים פה מתחילים עם הרבה (חלקם לא רובם. לא מכלילה)
אנונימית
אף פעם לא התחילו איתי
שואל השאלה:
בר311 לא התכוונתי לזה התכוונתי לאת יפה את חמודה אפשר את המספר שלך וכאלה
אנונימית
זה קורה בחלום? לא הבנתי
אנונימי
לא יודעת לגבי זה כי אנלא ממש מדברת פה עם אנשים אבל כן מתחילים איתי כל מני הזויים, ערסים וכאלה שדקה לפני שהם באים לדבר איתי אני שומעת אותם אומרים לחבר שלהם איך הם מתים לזיין אותי בתחת. (סליחה על הבוטוצ אבל ככה זה)
אם בא לך שאענה לך על זה תדברי ברור..
לשאלה לא
אנונימית