3 תשובות
לא נכון. פעם היה צריך לחכות הרבה יותר בין טסט לטסט ובזמן הזה היית צריך לקחת שיעורים וזה סתם בזבוז כסף מיותר שהיום אם נכשלת בטסט תוך שבוע יכול להיות לך עוד אחד ככה שאתה לא צריך לבזבז כסף על שיעורים בין לבין.
לדעתי יש על זה פיקוח. אני לא חושבת שמחיר לשיעור עולה עם הזמן.
שואל השאלה:
אמרו לי שהמחיר של שיעורי נהיגה כל הזמן עולה