4 תשובות
ממש לא, הכי שכונה בעולם
אנונימית
כלום
אין סיכוי שלא לעבור
זה שטויות ..
תלמדי מהאפליקציה וזהו לא צריך יותר מזה.
תיאוריה זה הדבר הכי שטותי והכי בדיחה שיש!! היגיון נטו!
באותו הנושא: