6 תשובות
אבל אפשר לשלם לדיילת,אם אני לא טועה 150$
שואל השאלה:
אוקיי תודה לכולם
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי עוד שאלה מי שטס לבד , איפה ומתי משלמים לדיילת הפרטית , צריך להתקשר עליהם להודיע מראש או שאפשר לשלם במקום.
אנונימית
לא,לא צריך מלווה מגיל 16 אבל אפשר ללוות רק מגיל 18 מניסיון,טיסה נעימה
אני לא ממש בטוחה
אני טסתי פעם לבד כשהייתי בת 13 עם מלווה מהשדה תעופה.
לפי מה שאני זוכרת מותר לטוס בלי מלווה מגיל 16
נראה לי היא באה וישנה איתך וחוזרת אתיך