2 תשובות
רק להרגיש את זה (:
תקשיבי גם לי קרה אותו דבר עם החבר שלי אנחנו בקושי דיברנו והוא לא הכי התעניין הידידים שלי התענינו יותר ממנו ודיברתי ונפגשתי איתם פשוט צריך ליצור שיחה פנים מול פנים להיפגש לגלידה או סתם בפארק ולדבר לצחוק ולהנות ואחרי זה להתכתב על זה אם תקפידו על זה את תרגישי שאת שוב אוהבת אותו ואם לא אז אני כבר לא יודעת מה לומר