10 תשובות
וואי גם אני, ממש התאכזבתי בסוף
שואל השאלה:
הם הזוג הכי מתאים בכל הסדרה, וזה גם היה יכול להיות הכי מיוחד כי הם החברים הכי טובים
ממש התבאסתי
הם הזוג הכי מתאים בכל הסדרה, וזה גם היה יכול להיות הכי מיוחד כי הם החברים הכי טובים
ממש התבאסתי
אנונימית
באמת היה מבאס.
ושניהם מטומטמים ביחד זה היה יכול להיות חמוד
גם אני
גם השחקנים שלהם מסכימים שהם מתאימים.
סיימ
לא, בגלל שצ'נדלר עם מוניקה ורוס עם רייצ'ל זה הגיוני ששניהם יהיו ביחד
גם אני!
וואוו ממש התבאסתי ובכיתי כאילו כל כך חיכיתי לזה והם אפילו לא התחילו וכבר נגמר