4 תשובות
בעיני זה לא מכבד ואני לא הייתי מסכימה להישאר איתו. הייתי מדברת איתו ותופסת ממנו מרחק
יש כאלו שמבקשות אפילו
לא הייתי חושב כלום על זה בתכלס
יכול להיות שהם לא סתם ידידים..
אפשר לדבר איתו. להסביר לו שזה לא נעים, ואם הוא אומר נגיד שהיא ילדה קטנה אז זה לא מכבד בכלל ואם הוא אומר שהוא מצטער והוא ירסן את זה אז אפשר לתת לזה צ'אנס
באותו הנושא: