7 תשובות
זה גרועה ביותר לא יקבלו אותך לכיתת בגרות מה הציונים דלך בהקבצות האלה כי אני גם ב' במתמטיקה אבל יש לי שם 100 אז עד מעט אני עולה:)
אנונימי
אני הייתי במקומך ממש משתדלת לעלות הקבצה
לא ממש.. את תיהיי 3 יחידות במתמ (אבל זה לא נורא בכלל אני גם 3 יחידות והייתי בהקבצה א') ובאנגלית רוב הסיכויים שתיהיי 4 או 3 יחידות תלוי מה הציונים שלך... ואת צריכה לפחות חמש יחידות באנגלית בשביל להתקבל לרוב הדברים באוניברסיטה
זה נורמלי.. על הגבול
תעלי לפחות הקבצה אחת
כן (: